GardenHERBShop: Testimonial perapi rambut
HOME ABOUT US DIARI KATALOG CARA ORDER HUBUNGI KAMI

Friday 15 March 2013

Testimonial perapi rambut



Salam..
Testimoni memang tak dinafikan kepentingannya. Tapi saya tak titik beratkan sangat. Pernah lah suh dua orang customer yang selalu duk order (repeat order banyak kali) tulis testimonial, pastu stop sampai situ. Tak tanya dah. Sebabnya, saya sendiri tak layan sangat testimonial ni apatah lagi testimonial bergambar senang je nak tipu. Saya lagi suka membaca hasil kajian/penyelidikan. Lebih dipercayai. Sebab tu banyak artikel yang saya tulis kat sini hasil dari fakta penyelidikan. Lebih yakin kesahihannya. Tapi, saya ada simpan jugak la kata2 positif dari customer sebagai testimonial untuk simpanan sendiri. Saja sebagai kpuasan sendiri sebab berjaya guide customer ke arah bahan semulajadi yang semakin mendapat tempat sekarang ( go for natural).
Sapa2 nak testimonial tu boleh request ke email idani.azuriati@gmail.com.  Saya akan sentkan testimonial tu. Bukan tak nak letak kat sini, saya takut customer tu segan. Yela, nama terpampang ngan gamba sekali. Nanti saya akan cuba kaburkan profile dan paste kat sini. Buat sementara ni, kalau nak email ok. saya akan sendkan.
Oklah, untuk sapa2 yang dah order, nama korang ada dalam rekod saya.  jadinya, anda akan dapat harga yang sangat2 istimewa dari saya kalau order lagi. Terima kasih

hot products - let's go natural


No comments:

Post a Comment